Inatt har det varit köld, *brrr*. 

Nu börjar det se mera ut som ett hem dehär vår lilla hus. Vi har sovt i vår egen säng i två nätter nu (sovde 3 veckor på madrassen). Ella sover nu i vårt rum, annars skulle hon få ha sovt i eget rum men hon har igen förkylning så hon får nu sova ännu några nätter i vårt rum så vi hör om hon hostar. Hon har faktiskt sovt hela nätter i två natt nu :D, konstigt. Hoppas hon fortsätter med det i sitt eget rum. Jag ska sätta in några foton igen, fast inte vi färdigt inrett ännu. 

Ellas rum är faktiskt ganska stor, jag köpte en matta från loppis i sommar o nu skulle jag behöva två sådana mattor. Om inte jag hittar en sammaslags matta så köper jag nog en större då en trevlig kommer emot. Jag borde börja virka också mattor, då jag en gång kan. Kanske jag virkar 3 mattor till Ellas rum och flyttar lilla mattan i lekrummet, får se vad jag hittar på. Jag tycks börja har många projekt igen, men ingen får jag färdigt eller änns börjat med. Men en sak har vi fått gjort, tömd lekrummet och nu har vi alla leksaker här nere i lekrummet. Förut var de i vardagsrummet. Lekrummet kommer också att vara en gästrum. Vi har ej ofta gäster, men då vi har så får de sovar här. 

En annan sak som jag är jätte glad över, är att dörren till vinden har fått handtag, verkligen snygga! Inte barnvänligt, eller ja.. kanske barnvänligt, för att barnen får ej öppna dem. Handtagen är med knoppar. Ska försöka ta bild av dem också. 

Ikväll kommer jag att ha POMP DE LUX party här hemma, kanske 8 mammor kommer och hitta fynd. POMP DE LUX säljer barnkläder. Ska köpa något lite finare kläder åt Ella, just nu tycker jag att vardagskläderna börjar räcka till en stund. Jag ska bjuda på banoffe kaka, blåbärspaj, tunnbrödsrullor och rågknappar. Tror jag ska gå på en promenad då Ella vaknar från sitt tupplur, hon får då också lite luft. 

Tyvärr får jag ej foton in i artikeln. Måste nog snart byta bloggprogram, denhär är faktiskt dålig :O