Igår var jag till rådgivning på granskning, allting var okej med mej.

Den sista graviditetsmånaden var jag till en rådgivningstant som var vikarie, henne såg jag också igår fram och tillbaka, det var roligt att hon kände igen mej. Hon frågade hur förlossningen hade gått och tyckte fröken var jätte gullig och att hon liknade mej :D. Jag ser ingen likhet ännu i fröken och mej, eller ja, hon har emellanåt duppelhaka (hoppas det inte kommer, "meidän suvun kirous" brukar jag säga :D).

Vi var med fröken igår också till mitt arbete. Först var vi och gjorde bilens försäkring i min namn och på samma gång tog vi blanketter att vi ska få gjort en konto åt fröken, men den kan vi öppna först när fröken har ett namn. På fredagen får jag säkert skickat inbjudningskorten till dopen föresten.

På kvällen hade fröken sjuk mage, hon har inte haft nå jätte sjukt den på länge. Men jag har ätit allt möjligt gott nu på sistone. Vi märkte att hon har ju inte kakkat på hela dagen.

Fröken har ej kakkat idag heller, hon kakkar ju alltid allafall 3 gånger så det är konstigt. Hon har ändå inte varit så jätte grinig.

Imorgon ska jag till frisören, äntligen. Spännande hur fröken och Jari klarar sej på tuman hand. På eftermiddagen har vi zonterapi åt fröken, hoppas det skulle hjälpa denna gång att kakkan kommer ut.