Nu börjar Ellas framtand uppe kännas. I Söndags syndes det lite vitt och i Måndas så syndes det en risgryn. Ska bli intressant att  se om Ella börjar bita när hon äter tissin, kan jag månne amma mera då. Jag säger ärligt att jag slutar att amma om hon börjar bita och om jag inte får henne att sluta snarast möjligen. Det är verkligen inte roligt att få bröst inflammation, eller inte vet jag ju hur det känns... men har en aning att det är super hemskt :D. 

Idag sover Ella såklart super sött sin dagssömn, såklart då vi borde åka på besök. Hoppas hon vaknas snart så vi kan åka.

Min diet går helt bra. Jag har hittat kalorimängden som jag ska äta att jag går ner i vikt. Emellanåt äter jag säkert lite ohälsosamt, t.ex. igår var jag och shoppa med Ella så fastnade 2 st "rahkavaahto" i mina händer, konstigt hur något sådant kan mittiallt hoppa i kärran. Jag försökte nog sätta mej från dem, men sedan hemma såg jag dem i påsen. Jag tänkte att kanske jag äter en idag och sedan en imorgon. Men mitt i det samma, så hade jag 2 tomma burkar, ojdå. 

Vi köpte också igår en vaxduk att ha på kökbordet och tyg att jag får sy köksgardiner. Ella tittade nogrant på vad allt jag köpte, försäljaren tyckte Ella verkligen var en nyfiken flicka, "tarkkailija" sade hon. Det är så roligt att gå till stan och shoppa med Ella då nästan varenda försäljare är så glad då de ser Ella. Förresten så får man verkligen bra betjäning i Halpa-Hallis tygbutik, det fick jag redan före jag hade Ella ;). Jag köpte också garn så jag kan börja virka, får ju nu se vad det blir av min virkning och handarbete, jag brukar sluta då inte jag förstår anvisningarna mera, måste åka till min mommo när jag inte förstår mera, hon borde väl kunna virka... allafall så stickar hon :D.