Igår var vi med fröken till rådgivning. Hon är nu 58,8 cm lång och väger 5170 gram! Hon var igen som en solstråle i rådgivning. Hon fick rotavirusvaccin som vätska genom munnen. Hon var väldigt trött igår kväll, säkert för dendär vaccinet. Idag på dagen hade hon lite sjuk mage, men det berodde kanske på d-vitaminen. Är väldigt spänd för nästa besök, för att då kommer de att ge vaccin som spruta!!!

Jag är fullständigt trött på den heta vädret. 30 grader var det igen idag, hallloooo!!! Men då hände det något som jag inte väntande mej... det började blåsa och på en kvart hade temperaturet sjunkt till 23 grader. Jag passade på och gick ut på promenad med fröken, nu är det 19 grader varmt och jag sitter ute på terassen. Härligt svalt! Jätte skönt att få ha fröken ute i vagnet, hon har inte varit mycket ute denna månad!

ute%20o.%20g%C3%A5r-normal.jpg

Mamma sade idag att det har inte varit på 70 år såhär varm sommar!

Idag var vi ti mommos o. moffas på besök, det var helt kult, men svårt då man kunde inte ha fröken ute i vagnet o sova då det var så varmt!

På lördag blir det kusins bröllop, får se hur fröken klarar av kyrkan... ska bli intressant. Om hon börjar ropa i kyrkan så är det bara att amma. Tänkte ta vagnet med, så hon kan sova i den under vigseln. Fröken har börjat prata ganska mycket, så får se om hon är på prathumör just då. På morgonet då vi ville sova, alltså jag och Jari så ville fröken prata o. prata :D

Jag älskar brölloper!!!