Vi har haft gäster idag. Annika, Camilla, Mikael och Janne kom och hälsa på oss (alltså fröken). Efter deras besök gick vi och firade min kusin som hade födelsedag igår egentligen, men vi firade henne idag. Hon är fött på samma dag som jag :). Börjar märka eller så har jag bara mina egna teorier. Alltså fröken ville ikväll vara nära mej en lång stund, hon åt jätte länge och ville stanna med tissen i munnen ännu efteråt, så tänkte att det beror på att hon inte varit i min famn så mycket idag. Nu också laga vi henne och sova, så nu sover hon sött då Jari ligger brevid henne. Före det hördes det hela tiden att hon ville ha sällskap och då man gick och titta så hadetutten fallit och hon hade fast ögonen. Hon har ju såklart fått vara i alla andras famn som vill hålla henne. Fröken tycker jätte mycket om att se nya ansikten. T.ex. kusinernas mommo och min kusin hade henne i famnen så gav hon båda en leende. Hon ger egentligen åt alla en leende, bara hon inte annars är på dåligt humör.

Camilla hade idag en dräkt åt henne som hon kan ha på hösten, Camilla kommer att *lellittää* fröken helt :D. Annika kom med en härlig body och mössa, där det står *Born 2014* och en Benetton body. Nedan kommer foto. Annika mindes också min födelsedag, hon hade en fin bukett med blommor. Jag älskar sååå blommor. Camilla fick jag födelsedagsgåva av på onsdag redan, en mumin skål och två arabia asetter.

Imorgon har vi inga planer, thank god!!! Jag är ganska trött och det är skönt att ha en dag att inte man planerat någonting. På morgonet tänkte vi gå på promenad. Det borde vara ganska friskt på morgonet då de lovat regn i natt. Jag hoppas faktiskt att regnet kommer för att jag har inte vattnat blommorna idag ;).

g%C3%A5va%201-normal.jpg

kuva%202%282%29-normal.jpg