Idag blåser det väldigt mycket. Vi var på en längre promenad, Ella tyckte inte om det... hon menade börja gråta i några skede då det blåste så mycket :(. Vi brukar ganska ofta gå och titta på hästarna här nära, på samma gång brukar vi se grannen som är ute och går med hundarna. Vi har här nära också en Husky safari, det är min arbetskompis som håller på med safari. Alltid emellanåt kan vi se hundarna i sina burar, men idag såg vi inte alls hundarna, kanske för att det blåste?!

Ella går mycket redan, hon nästan springer. Hon började gå ute först då hon fick sina Snozt "skor". Faktiskt en bra köp. Med vanlig skor är det ju svårt att krypa ute och annars också kan skorna vara lite konstiga då inte man är van. Därför köpte jag Snozt. Jag köpte svarta med vita prickar. De använder vi istället för vanliga skor. Kan nog rekommendera för sådana barn som inte går så mycket. 

Förra gången jag skrev hit så hade Ella förkylning, hon har blivit frisk för länge sedan och nu har hon sovit 2-3 veckor redan i sitt eget rum, alltid emellanåt tar vi henne i vår säng. Men annars så har hon sovit bättre i sitt eget rum än med oss! Jag kan nog rekommendera åt alla som har babyn som inte sover bra, att pröva om babyn skulle sova bättre i en annan rum! Det är faktiskt värt att pröva!

Nu väntar jag att Ella ska vakna, vi ska på eftermiddagen åka till musiklekisen, hon tycker om det. Egentligen ska jag lite städa... hänga upp byket och sådant nu då jag har tid.